• چهار شنبه 19 مهر |

دانشگاه فدرال کازان روسیه

دانشگاه فدرال کازان روسیه

دانشگاه فدرال کازان یکی از بهترین دانشگاه های روسیه است که شما دانشجویان بین المللی می توانید در آن تحصیل کنید. اما قبل از اینکه این دانشگاه را برای تحصیل در روسیه انتخاب کنید، باید شناخت کافی را نسبت به آن به دست آورید.

فهرست مطالب

    دانشجویانی که به دنبال تحصیل در دانشگاه فدرال شهر کازان هستند باید اطلاعات لازم در مورد این دانشگاه را به دست آورند. شما باید شناخت لازم در مورد ظرفیت دانشگاه فدرال کازان، رنکینگ دانشگاه فدرال کازان، دانشکده ها و رشته های تحصیلی آن، رتبه و هزینه های تحصیل را به دست آورید. اما قبل از شناخت دانشگاه فدرال کازان لازم است شرایط زندگی در شهر کازان را بررسی کنید. دانشگاه فدرال شهر کازان در شهر کازان روسیه قرار دارد از همین رو باید برای مهاجرت تحصیلی به روسیه و تحصیل در دانشگاه فدرال کازان، ابتدا شرایط زندگی در این شهر را بررسی کنید. شهر کازان به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شهرهای کشور روسیه شناخته می شود. این شهر پایتخت تاتارستان می باشد که در قسمت شرقی روسیه واقع شده است. کازان با مساحت حدودی ۴۵۰ کیلومتر مربع توانسته جمعیت حدودی ۱۶۴ هزار نفری را در خود جای دهد.

    مردم ساکن در شهر کازان بسیار خونگرم و مهمان نواز می باشند. شهر کازان روسیه دارای آثار تاریخی فراوانی است که هر یک از آن ها باعث می شوند گردشگران زیادی به روسیه سفر کنند. می توانیم به برخی از مهم ترین جاذبه های تاریخی شهر کازان مانند مسجد قل شریف و موزه چاک چاک اشاره کنیم. شهر کازان از نظر آب و هوایی، آب و هوای معتدل را تجربه می کند. در واقع بیشترین زمان بارندگی در این شهر در فصل زمستان می باشد و آب و هوای این شهر را بر سوی سرد و خشک می برد. شهر کازان یک شهر پر بارش در بین شهرهای روسیه می باشد و علاقمندان می توانند برای بازدید از این شهر در در فصل بهار به روسیه سفر کنند چرا که بهترین آب و هوا را در بهار می توانید شاهد باشید. کازان از نظر رشد تحصیلی و دانشگاه های مختلف نیز در چند دهه اخیر توانسته پیشرفت های بسیاری را داشته باشد. با تحصیل در دانشگاه های معتبر این شهر مانند دانشگاه فدرال کازان می توانید شانس بالایی برای اشتغال در بازار کار روسیه داشته باشید.

    معرفی دانشگاه فدرال کازان روسیه

    دانشگاه فدرال کازان به عنوان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های روسیه شناخته می شود این دانشگاه در چندین سال اخیر مورد توجه شهر کازان و دولت روسیه بوده است. در واقع مدیریت دانشگاه فدرال کازان توانسته با بالا بردن سطح کیفیت آموزشی، دانشجویان بین المللی بسیار زیادی را به خود جذب کند به طوری که در حال حاضر بیش از ۸ هزار دانشجوی بین المللی و در کل بیش از ۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. ظرفیت دانشگاه فدرال کازان روز به روز درحال افزایش است. این دانشگاه سعی می کند سالانه ظرفیت خود را برای پذیرش دانشجوی خارجی بالا ببرد. دانشگاه فدرال کازان با بیش از ۴۰ سال تجربه در آموزش دانشجویان بین المللی توانسته مورد تایید بیشتر کشورهای دنیا قرار بگیرد. این موضوع یکی از دلایل مهم همکاری برترین دانشگاه های دنیا شده است.

     دانشگاه فدرال کازان در حال حاضر به عنوان یک دانشگاه دولتی در میان دانشگاه های روسیه مشغول به کار می باشد. یکی از موضوعات مهم در این دانشگاه فراهم سازی شرایط ایمن و با آرامش برای دانشجویان است. با توجه به قدیمی بودن و اعتباری که این دانشگاه دارد، دانشجویان بین المللی سعی می کنند به هر نحوی که شده پذیرش این دانشگاه معتبر را کسب کنند. دانشگاه فدرال کازان روسیه برای تحصیل دانشجویان بهترین امکانات و خدمات را ارائه می کند تا آن ها با توجه به شرایط موجود بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. در واقع قدیمی بودن دانشگاه باعث نشده است خدمات و امکانات و مسائل پشتیبانی و حمایت از دانشجویان کمرنگ شود. شما می توانید با مهاجرت تحصیلی به روسیه و تحصیل در دانشگاه فدرال شهرکازان به راحتی مدرک تحصیلی خود را از یک دانشگاه معتبر و بین المللی دریافت کنید.

    معرفی دانشگاه فدرال کازان روسیه

    رشته های تحصیلی دانشگاه فدرال در کازان روسیه

    شما باید علی رغم کسب اطلاعات بسیار زیاد در مورد دانشگاه فدرال کازان، به دنبال شناخت رشته های تحصیلی دانشگاه فدرال شهر کازان باشید. شما باید بدانید که با انتخاب این دانشگاه فرصت تحصیل در چه رشته هایی را خواهید داشت. بررسی ظرفیت دانشگاه فدرال کازان از نظر انتخاب رشته برای دانشجویانی که به دنبال اخذ پذیرش این دانشگاه هستند بسیار مهم است. این دانشگاه با توجه به قدمت و مساحت زیادی که دارد، توانسته دانشکده های مختلفی را در پوشش خود قرار دهد. در واقع این موضوع باعث شده است تا رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دکتری با تنوع بسیار بالایی روبه رو باشد. دانشجویان می توانند با توجه به سلیقه و علایق خود در انواع رشته های مهم این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند.

    برخی از مهم ترین و پرطرفدارترین رشته های تحصیلی دانشگاه فدرال شهر کازان شامل زیست شناسی، پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، زمین شناسی، فارسی، بوم شناسی، مدیریت طبیعت، بیوشیمی پزشکی، ریاضیات، جهانگردی، تاریخ، هنر، کسب و کار، نفت و گاز، زبان شناسی، آب و هواشناسی، روابط بین الملل، مطالعات خارجی، خاک شناسی، حقوق، امنیت اطلاعات، فیزیک، مطالعات منطقه ای روسیه، انسان شناسی و مردم شناسی، فلسفه، رادیو فیزیک، مطالعات نوآوری، سیستم ها و فناوری های بیوتکنولوژی، آموزش معلمان، روانشناسی، الهیات، مکانیک کاربردی، تضاد شناسی، تبلیغات و روابط عمومی، مطالعات دین، فناوری های نانو، طراحی، روزنامه نگاری، بانک و امور مالی، اقتصاد، جغرافیا، مطالعات نوآوری، مدیریت شخصی، تجارت، مهندسی محیط زیست و آب، تلویزیون، کسب و کار هتل، جهانگردی و فیزیک می باشند. در واقع یکی از دلایلی که باعث شده دانشجویان زیادی از سراسر دنیا دانشگاه فدرال کازان را انتخاب کنند، داشتن سطح آموزشی بالا و تنوع بالا در رشته های تحصیلی است. دانشجویان می توانند با توجه به هر سلیقه ای که دارند در رشته های مختلف دانشگاه فدرال کازان روسیه مشغول به تحصیل شوند.

    رشته های تحصیلی

    رنکینگ دانشگاه فدرال کازان روسیه

    همان طور که تا اینجای مطلب با دانشگاه فدرال کازان آشنا شدید، لازم است بدانید که این دانشگاه با توجه به آموزش در سطح بالا و به کارگیری اساتید برتر توانسته در بین رنگینک های جهانی و رتبه بندی سایت های معتبر، جایگاه مناسبی را به دست بیاورد. در واقع با توجه به تنوع رشته که در دانشگاه فدرال شهر کازان وجود دارد، دانشجویان زیادی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه فدرال کازان روسیه شده اند. از طرف دیگر مدیریت این دانشگاه با استاندارد سازی موارد مختلف در تحصیل باعث شده است تا تنها دانشجویان باکیفیت در این دانشگاه حضور یابند و همین موضوع اولین قدم برای حضور دانشگاه فدرال روسیه در بین دانشگاه های برتر دنیا شده است.

     دانشگاه فدرال شهر کازان در حال حاضر از نظر رتبه بندی تایمز توانسته در رتبه ۶۰۱-۸۰۰ دنیا قرار بگیرد، رنکینگ این دانشگاه از نظر رتبه بندی جهانی QS نیز در رتبه ۳۷۰ دنیا می باشد. این عدد و ارقام نشان دهنده پیشرفت در زمینه های تحصیلی در این دانشگاه است. دانشجویانی که قصد تحصیل در دانشگاه فدرال کازان را داشته باشند، باید از نظر کیفیت تحصیلی، سطح علمی و رزومه در سطح مطلوبی قرار داشته باشند تا بتوانند در این دانشگاه پذیرفته شوند. داشتن بالاترین ظرفیت دانشگاه فدرال کازان برای پذیرش دانشجو سبب شده رنکینگ دانشگاه فدرال شهر کازان در اکثر پایگاه های رتبه بندی در جایگاه مناسبی قرار داشته باشد.

    رنکینگ دانشگاه فدرال کازان روسیه

    هزینه های تحصیل در دانشگاه فدرال کازان روسیه

    هزینه های تحصیل و هزینه های جانبی زندگی برای دانشجویان از مهم ترین نکاتی است که باید برای تحصیل در کشورهای خارجی به آن توجه کنند. در واقع دانشجویان علاوه بر هزینه شهریه دانشگاه باید هزینه های مختلفی را که برای زندگی در شهرهای مختلف می پردازند را در نظر بگیرند. البته هزینه های زندگی و تحصیل در هر شهری و دانشگاهی با شهر و دانشگاه دیگری متفاوت است.  این تفاوت قیمت با توجه به رشته انتخابی و سبک زندگی افراد ایجاد می شود. هزینه هایی که دانشجویان باید بپردازد شامل:

    هزینه تهیه خوابگاه، هزینه تهیه مواد غذایی، هزینه حمل و نقل، هزینه تهیه مواد ضروری مثل لباس و هزینه های جانبی مانند هزینه پرداخت قبوض از جمله مهم ترین هزینه هایی هستند که دانشجویان باید در نظر بگیرند. دانشجویان در رشته های مختلف باید هزینه شهریه اولیه که حدود ۳ هزار دلار می باشد را پرداخت کند. یکی از گران ترین رشته های تحصیلی در دانشگاه فدرال کازان، رشته پزشکی می باشد که هزینه تحصیل در آن به طور سالیانه حدود ۷ هزار دلار است. دانشجویان تنها در صورتی می توانند یک زندگی معمولی را در این شهر تجربه کنند که بتوانند در هزینه های مصرفی خود صرفه جویی کنند. اما توجه داشته باشید دانشجویان می توانند از بورسیه های تحصیلی که از طریق دانشگاه به آن ها تعلق می گیرد استفاده کنند. اما دریافت این بورسیه ها دارای شرایط و ضوابطی است که از مهم ترین آن ها شرط معدل بالا و داشتن مقالات علمی معتبر می باشد. بورسیه ها به عنوان یک کمک هزینه تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد تا آن ها در پرداخت شهریه دچار مشکل نشوند و با تمرکز بیشتری در دانشگاه فدرال شهر کازان مشغول به تحصیل شوند.

    مدارک لازم برای اخذ پذیرش دانشگاه فدرال شهر کازان

    برای حضور در هر دانشگاهی در خارج از کشور لازم است مهم ترین مدارک موجود اعم از مدارک شخصی و مدارک تحصیلی را تهیه کنید این مدارک باید به صورت دقیق و طبقه بندی شده تهیه شوند و پس از ترجمه به زبان روسی ارسال گردند. مدارک زیر جزء اصلی ترین مدارک مورد نیاز دانشجویان برای حضور در دانشگاه فدرال روسیه می باشند.

    • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
    • پاسپورت با اعتبار ۱۸ ماه
    • انگیزه نامه
    • توصیه نامه
    • بیمه درمان
    • سند مبنی بر تمکن مالی
    • ارائه مقالات معتبر

     در صورت داشتن اطلاعات شناسایی خود و خانواده تمامی این مدارک باید به صورت منظم جمع آوری شود و پس از ترجمه به زبان روسی برای دانشگاه فدرال شهر کازان ارسال گردد. بدیهی است که جمع آوری دقیق این اطلاعات و ترجمه آن ها به زبان روسی برای تمامی افراد امکان پذیر نباشد بنابراین پیشنهاد می کنیم در این مسیر از یک فرد مطمئن و کاربلد کمک بگیرید. ارائه دقیق مدارک مورد نیاز برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. در صورتی که شما نتوانید مدارک مورد نیاز دانشگاه را ارائه کنید، با ریجکت درخواست خود برای ورود به دانشگاه فدرال شهر کازان رو به رو نخواهید شد.

    مدارک لازم

    مشاوره تحصیل در دانشگاه فدرال کازان

    تحصیل در روسیه برای دانشجویان ایرانی یکی از اهداف مهمی است که به دنبال رسیدن به آن هستند. دانشگاه های روسیه اغلب در فهرست برترین دانشگاه های دنیا قرار دارند. دانشگاه فدرال کازان فرصت مناسبی است تا مدرک تحصیلی خود را از یک دانشگاه معتبر دریافت کنید. اما لازم است تا برای مهاجرت تحصیلی به روسیه و اخذ پذیرش دانشگاه فدرال کازان مراحلی را طی کنید. شما باید اقدامات لازم برای اخذ پذیرش دانشگاه فدرال کازان را با کمک یک موسسه اعزام دانشجو انجام دهید. از آن جایی که اغلب دانشگاه های روسیه شرایط خاصی را برای پذیرش دانشجویان بین المللی قرار داده اند، بهتر است به تنهایی اقدامی را برای مهاجرت تحصیلی انجام ندهید.

    بهترین راه برای مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش دانشگاه فدرال کازان، کمک گرفتن از موسسه اعزام دانشجو است. موسسه مهاجرتی بالدانو از جمله موسساتی است که می تواند برای مهاجرت تحصیلی به روسیه به شما کمک کند. موسسه مهاجرتی بالدانو به شما کمک می کند تا تمامی مسیر مهاجرت تحصیلی به روسیه را به راحت ترین شکل ممکن پشت سر بگذارید. شما می توانید از طریق تماس با کارشناسان موسسه مهاجرتی بالدانو، تمامی سوالات خود را در مورد دانشگاه فدرال کازان و تحصیل در روسیه از کارشناسان ما بپرسید.